Retourneren

    • > Hoe werkt retourneren?
      1. In geval van retournering dient de consument in contact te treden met Royal Well voor het verkrijgen van instructies omtrent het retour te zenden product. Hiervoor dient de consument een e-mail te zenden aan klantenservice@royalwellkassen.nl met vermelding van het artikelnummer, aankoopdatum en bank- of gironummer.
      2. Royal Well zal vervolgens in contact treden met de consument om instructies te geven waar het retour te zenden product naartoe gezonden dient te worden dan wel voor het maken van een afspraak om de retourzending te komen ophalen. Ook in dat geval zijn de kosten van retournering voor de consument.
    • > Artikel defect?
    • Je hebt altijd recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het graag voor je op. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

    • > Artikel niet naar wens?
    • Heb je een artikel gekocht dat toch niet helemaal naar wens is? Bij ons heb je ruim de tijd, je kunt artikelen namelijk binnen 30 dagen retourneren. Een geldige reden is niet nodig, wij accepteren ‘daarom’ ook als reden. Wel is het belangrijk dat het product in de originele staat wordt terug gestuurd met retourdocument. Zorg ervoor dat je het pakket gefrankeerd verstuurt via een verzendmethode naar keuze en bewaar voor de zekerheid het Track & Trace nummer totdat je van ons bericht hebt ontvangen. 

    • > Kan ik ruilen?
    • Wij begrijpen het als je liever een ander product wilt. Je kunt het artikel dat niet naar wens is binnen 30 dagen retourneren door bovenstaande stappen te volgen. De retourzending zal zo spoedig mogelijk verwerkt worden en het bedrag zal terug gestort worden op je rekening. Ondertussen kun je een nieuwe bestelling plaatsen met de gewenste artikelen zodat je deze weer snel in huis hebt.

    • > Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
    • Wij doen ons best om de retouren zo snel mogelijk af te handelen. Wij garanderen dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour(en) weer netjes je geld terug hebt of een nieuw product toegestuurd hebt gekregen.

    • > Retour nog niet terug betaald?
    • Wij zorgen er altijd voor dat je binnen 10 werkdagen na ontvangst van jouw retour(en) weer netjes je geld terug hebt of een nieuw product toegestuurd hebt gekregen. Mocht dit niet het geval zijn controleer dan je mailbox. Mocht je geen bericht van ons hebben ontvangen dan is er waarschijnlijk iets mis gegaan. Neem gerust contact met ons op via de Wishpel klantenservice.

  • > Retourvoorwaarden
  • De retourvoorwaarden zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden, deze vind je hier. Bij producten met afwijkende retourvoorwaarden staat het in de omschrijving of specificaties erbij vermeld.